1 |
Sociocultural Adaptation for Asian Immigrant English Language Learners
2019 |
2 |
BRIDGING MEANING FOR ENGLISH LANGUAGE LEARNERS (ELLS) USING CULTURALLY EXISTING TOOLS
2015 |
3 |
Bridging Meaning for English Language Learners (ELLs) Using Culturally Existing Tools
2015 |
4 |
THE EVALUATION OF KINDERGARTEN’S TAHFIZH QURAN PROGRAMME IN BANDA ACEH, INDONESIA
USING CIPP MODEL
2022 |
5 |
Resilien dan Kesejahteraan Kanak-Kanak Malaysia dan Masa Depan Negara
2022 |
6 |
Application of Rasch Measurement Model to Analyze Instrument of Quality of Early Childhood Care and Education in Malaysia
2022 |
7 |
Validity and Reliability of Survey Items in Employer Perspective Construct on the Quality of ECCE: Rasch Measurement Model Analysis
2022 |
8 |
Competency Level of Operators for Private Early Childhood Care and Education in Malaysia
2022 |
9 |
Early Childhood Education of Children with Special Needs in Malaysia:
A Focus on Current Issues, Challenges, and Solutions
2022 |
10 |
TEACHER CHILD INTERACTION USING HIGH LEVEL THINKING
SKILLS
2019 |
11 |
The Perspectives of Parents Toward the Practices of PreSchool Ethos During Routine Activities in Perpaduan (Unity) Pre-School Settings
2021 |
12 |
THE TEACHERS KNOWLEDGE ABOUT NEW PRESCHOOL CURRICULUM
2021 |
13 |
THE TEACHERS KNOWLEDGE ABOUT NEW PRESCHOOL CURRICULUM
2021 |
14 |
ANALISIS MASALAH DAN JENIS KEMAHIRAN PENDIDIKAN
SEKSUALITI KANAK-KANAK PRASEKOLAH DARI SUDUT
PANDANGAN GURU DAN IBUBAPA
2020 |
15 |
Kesahan Kandungan bagi Indikator Kemahiran Literasi Awal berdasarkan Perspektif Pendidik
2020 |
16 |
PELAKSANAAN PROJEK PENYIASATAN DALAM KALANGAN PELAJAR PRASISWAZAH PENDIDIKAN AWAL KANAK-KANAK SEMASA MENJALANI LATIHAN MENGAJAR
2020 |
17 |
INTERAKSI GURU DENGAN KANAK-KANAK
MENGGUNAKAN KEMAHIRAN BERFIKIR ARAS TINGGI
2019 |
18 |
EARLY CHILDHOOD EDUCATION EDUCATORS' COMPETENCY: A QUALITATIVE STUDY
2019 |
19 |
Kesan Modul Literasi Awal (Modul Lit-A) terhadap Pencapaian Kemahiran Literasi Awal mengikut Jantina Kanak-kanak
2018 |
20 |
COMPARING THE KINDERGARTEN CURRICULUM FRAMEWORK OF THE PHILIPPINES AND MALAYSIA
2017 |
21 |
PEMBANGUNAN INSTRUMEN LITERASI AWAL (INSTRUMEN LIT-A) UNTUK KANAK-KANAK TASKA
2017 |
22 |
Kajian Empat Dimensi Pengurusan Bilik Darjah Ke Arah Pembentukan Model Pengurusan Bilik Darjah Prasekolah
2020 |
23 |
Kesan Modul Literasi Awal (Modul Lit-A) terhadap Pencapaian Kemahiran Literasi Awal mengikut Jantina Kanak-kanak
2017 |
24 |
Kesahan dan Kebolehpercayaan Instrumen Literasi Awal (Instrumen Lit-A) untuk Kanak-kanak TASKA
2016 |
25 |
ELEMEN-ELEMEN STEM DALAM KALANGAN KANAK-KANAK PRASEKOLAH MENERUSI PENDEKATAN PROJEK
2022 |
26 |
PELAKSANAAN PENDEKATAN PROJEK TERHADAP KEMAHIRAN BERFIKIR ARAS TINGGI (KBAT) KANAK-KANAK PRASEKOLAH
2022 |
27 |
MULTI-SENSORY ACTIVITY IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION: TEACHERS’ PERCEPTION ON THE IMPORTANCE OF ACTIVITY IMPLEMENTATION
2022 |
28 |
Pengetahuan Guru Pra Sekolah Terhadap Pendidikan Pencegahan Dadah di Kawasan Berisiko Tinggi
2020 |
29 |
Aktiviti sokongan bagi perkembangan bahasa dan komunikasi kanak-kanak
2021 |
30 |
KESAHAN KANDUNGAN MODUL LITERASI AWAL (MODUL LIT-A) PADA PERINGKAT KANAK-KANAK BERUMUR 2+, 3+ DAN 4+ TAHUN
2017 |
31 |
Kesahan Muka bagi Indikator Kemahiran Literasi Awal
2020 |
32 |
Kesahan Kandungan bagi Modul Literasi Awal (Modul Lit-A) untuk Kanak-kanak berumur 2+, 3+, dan 4+ Tahun
2017 |
33 |
Early Literacy Curriculum (ELIC) Framework for Nurseries in Malaysia
2017 |
34 |
Early Literacy Curriculum (ELiC) Framework for Nurseries in Malaysia
2018 |
35 |
Pencapaian Kemahiran Literasi Awal Kanak-kanak berusia 2, 3 dan 4 Tahun
2018 |
36 |
Aplikasi Model ADDIE dalam Pembangunan Modul Literasi (Modul A-Lit) untuk Awal Kanak-kanak
2016 |
37 |
Aplikasi Model ADDIE dalam Pembangunan Modul Literasi (Modul A-Lit) untuk Awal Kanak-kanak
2017 |
38 |
Mapping the landscape of spatial literacy research: Bibliometric analysis
2024 |
39 |
Promoting Children Potential and Social Abilities: A Qualitative
Study of Nursery Assessment Practices in Malaysia
2020 |