1 |
Deveploment of the Double Layer Rubric for the Study on the Implementation of School-Based Assessment Among Teachers
2015 |
2 |
PRE SERVICE SECONDARY SCIENCE TEACHER ACQUISITION OF INTEGRATED SCIENCE PROCESS SKILL
2013 |
3 |
The readiness of primary school science and mathematics teachers in implementation of dual language program (DLP)
2019 |
4 |
The readiness of primary school science and mathematics teachers in
implementation of dual language program (DLP)
2019 |
5 |
Development of Environmental Education Model for Primary School Pupils in Malaysia
2019 |
6 |
MODEL PENDIDIKAN ALAM SEKITAR (PAS) UNTUK MURID SEKOLAH RENDAH DI MALAYSIA
2018 |
7 |
Resilien dan Kesejahteraan Kanak-Kanak Malaysia dan Masa Depan Negara
2022 |
8 |
RESOSIALISASI PERUBAHAN TINGKAH LAKU JUVANA
2020 |
9 |
Pembangunan Modul Pembelajaran Berasaskan Projek Bagi Tema Keseimbangan Ekosistem Untuk Sains Tahun Satu
2022 |
10 |
Pembangunan Modul Pembelajaran WAO Bagi Topik Penyerapan Sains Tahun Satu
2022 |
11 |
RESOCIALIZATION OF JUVENILE AND THE CHANGE OF BEHAVIOUR
2020 |
12 |
Psychometric Evaluation Of A Feedback Conception Scale: Building Positive Feedback Practises of Charge Nurses In Public Hospitals
2020 |
13 |
Developing Module for Ethnic Interaction in Secondary School in Malaysia
2017 |
14 |
Confirmatory Factor Analysis of the
School-Based Assessment Evaluation among Teachers
2016 |
15 |
FACTORS AFFECTING LEARNERS ADOPTION IN ASYNCHRONOUS
ONLINE FORUM
2016 |
16 |
The Influence of Demographic Factor on Personal Innovativeness Towards Technology Acceptance
2016 |
17 |
Blended Learning pedagogical practices for improving students learning autonomy and academic results in learning.
2019 |
18 |
Parent's Roles on Educational Goals among the Orang Asli Community in Malaysia
2016 |
19 |
Levels of Teacher Trainees' Acquisition of Integrated Science Process Skills in Authentic Contexts
2014 |
20 |
Kesediaan Guru Sains dan Matematik dalam Pelaksanaan Kurikulum Standard Sekolah Rendah
2014 |
21 |
Pelaksanaan Pendekatan Konstruktivisme Dalam Mata Pelajaran Sains
2012 |
22 |
Aplikasi Persekitaran Pengajaran Maya (Frog Vle) Dalam Kalangan Guru Sains
2013 |
23 |
Pelaksanaan Pendekatan Konstruktivisme Dalam Mata Pelajaran Sains
2012 |
24 |
PEMBANGUNAN KOMIK STEM TAHUN SATU UNTUK MATAPELAJARAN SAINS DAN MATEMATIK
2018 |
25 |
Aplikasi Persekitaran Pengajaran Maya (Frog Vle) Dalam Kalangan Guru Sains
2013 |
26 |
PEMBINAAN PERISIAN INTERAKTIF UNTUK MENERAPKAN KEMAHIRAN PROSES SAINS DALAM MATA PELAJARAN SAINS SEKOLAH RENDAH
2017 |
27 |
Pembinaan dan penilaian makmal maya untuk menerapkan kemahiran proses sains dalam kalangan murid
2016 |
28 |
ELEMEN-ELEMEN STEM DALAM KALANGAN KANAK-KANAK PRASEKOLAH MENERUSI PENDEKATAN PROJEK
2022 |
29 |
PELAKSANAAN PENDEKATAN PROJEK TERHADAP KEMAHIRAN BERFIKIR ARAS TINGGI (KBAT) KANAK-KANAK PRASEKOLAH
2022 |
30 |
MULTI-SENSORY ACTIVITY IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION: TEACHERS’ PERCEPTION ON THE IMPORTANCE OF ACTIVITY IMPLEMENTATION
2022 |
31 |
Analisis Tahap Pengetahuan Sikap Aktiviti dan Keseronokan Terhadap Penggunaan Perpustakaan dalam Kalangan Murid Sekolah Rendah
2021 |
32 |
PEMUPUKAN SIKAP INKUIRI KANAK-KANAK PRASEKOLAH MELALUI PENDEKATAN PROJEK
2021 |
33 |
Nilai Pendidikan Dalam Bahan Pengajaran Multimedia Kartun Animasi Upin dan Ipin Untuk Murid Sekolah Rendah
2019 |
34 |
KESAN EJEN PEDAGOGI DAN RANGSANGAN MULTIMEDIA DALAM KOSWER NUTRI-SCORE TERHADAP KEMAHIRAN BERFIKIR ARAS
TINGGI
2018 |
35 |
KESEDIAAN GURU SAINS SEKOLAH RENDAH TERHADAP PELAKSANAAN DUAL LANGUANGE PROGRAMME (DLP)
2018 |
36 |
PERKEMBANGAN KOGNISI DALAM KANAK-KANAK PRASEKOLAH MELALUI
TEKNIK BERMAIN
2017 |
37 |
SCIENTIFIC IDENTITY AND INQUIRY-BASED TEACHING AMONGST
SECONDARY SCHOOL ADOLESCENTS
2017 |
38 |
KEBERKESANAN PENDEKATAN FLIPPED CLASS ROOM DALAM
PEMBELAJARAN SAINS DI SEKOLAH RENDAH
2017 |
39 |
The effectiveness of hands on/authentic learning on elementary school students' achievement in and attitudes towards science
2016 |
40 |
KESEDIAAN GURU SAINS SEKOLAH RENDAH TERHADAP PELAKSANAAN PEMBELAJARAN ABAD KE-21
2018 |
41 |
PENGETAHUAN DAN PELAKSANAAN KEMAHIRAN PROSES SAINS
(KPS) DALAM DALAM KALANGAN GURU
2017 |
42 |
Penilaian Keberkesanan Program Sarana ibu bapa dalam meningkatkan pencapaian murid dalam mata pelajaran sains sekolah rendah dengan menggunakan model CIPP
2016 |
43 |
Penilaian guru sekolah rendah di daerah kinta utara terhadap pentaksiran aktiviti jasmani, sukan dan kokurikulum (PAJSK)
2016 |
44 |
Keberkesanan Teknik peta pemikiran terhadap peningkatan prestasi bahasa arab dalam kalangan pelajar
2016 |
45 |
Pembangunan modul peta pemikiran i-think bagi mata pelajaran sains tahun 5 sekolah rendah
2016 |
46 |
Interactive Whiteboards (IWBS): Its Effectiveness in Academic Achievement, Motivation and Interest among Early Year Students
2024 |
47 |
Designing a STEM Project-Based Learning Module for Scientific Literacy and Critical Thinking Elementary School Students
2024 |